مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا
نوشته شده توسط : media

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا برای هر متقاضی و براساس بیزینس پلن کسب و کار متفاوت است. دریافت این ویزا در بازه‌های زمانی مخصوص انجام می‌شود و هر مرحله از درخواست ممکن است ماه‌ها زمان ببرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با زمان صدور ویزای استارتاپ کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، وکیل رسمی مهاجرتی کانادا تماس بگیرید.

متقاضیان برای دریافت ویزای استارتاپ کشور کانادا باید مراحل متعددی از جمله مرحله اسال درخواست به مراکز رشد، درخواست مجوز کار و دریافت اقامت دائم را طی کنند و هریک از این مراحل ماه‌ها به طول می‌انجامد. از این رو نمی‌توان زمان مشخصی را برای اخذ این ویزا در نظر گرفت.

 

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کشور کانادا 

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا 18 تا 48 ماه است. ویزای استارتاپ یکی از بهترین و موفق‌ترین مسیرها برای اخذ اقامت دائم این کشور است. به همین دلیل اخذ این نوع ویزا نسبت به دیگر ویزاهای کشور کانادا طولانی‌تر است.

پروسه دریافت ویزای استارتاپ کانادا دارای مراحل خاصی است و هر مرحله بازی‌های زمانی مخصوص به خود را دارد. در ادامه به کلیه مراحلی که لازم است طی کنید اشاره می‌کنیم.

ارسال درخواست به مراکز رشد و انکوباتورها

اولین گام در پروسه استارتاپ کانادا دریافت نامه پشتیبانی از LOS است. از زمانی که درخواست خود را ارسال می‌کنید تا دریافت نامه چند هفته تا چند ماه طول می‌کشد و. ممکن است برای انجام مصاحبه نیز برای شما نامه ارسال شود. برخی از افراد ممکن است نامه پشتیبانی را در هفته دوم دریافت کنند، اما انکاباتور ممکن است 3 تا 4 ماه بعد پاسخ شما را بدهد. در این مرحله باید یک برنامه را تکمیل کنید قبل از اینکه بتوانید los را دریافت نمایید.

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کشور کانادا  | دکتر نجما توکلیان

درخواست مجوز کار کانادا

به فرض اینکه نامه حمایتی خود را دریافت کرده‌اید، می‌توانید بلافاصله برای مجوز کار درخواست دهید. در این صورت بسته به محلی که در آن پروسه دریافت ویزا انجام می‌شود، زمان پردازش متفاوتی در نظر گرفته خواهد شد. زمان‌های پردازش پرونده‌های مهاجرتی متفاوت است و برخی از افراد ممکن است مجوز خود را حدود ۵ ماه دریافت کنند. در این شرایط به منظور پیگیری زمان رسیدگی به پرونده خود به وب سایت IRCC مراجعه کنید.

درخواست جهت اخذ اقامت دائم

زمانی که درخواست مجوز کار کانادا را ارسال می‌کنید، باید همان لحظه برای دریافت اقامت دائم نیز درخواست دهید. زمان پردازش PR یا اقامت دائم در حال حاضر بیش از ۳۰ ماه به طول می‌انجامد.

عوامل موثر در تأخیر مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا با وجود کامل بودن مدارک و داشتن بیزینس پلن قوی می‌تواند کمتر از ۴۸ ماه به طول بینجامد. حتی برخی از افراد در بازه زمانی ۱۸ ماهه ویزای خود را دریافت کنند؛ اما اشتباهات زیر می‌تواند باعث ریجکتی یا به تأخیر افتادن درخواست شما برای ویزای استارتاپ کانادا شود:

وجود نقص در مدارک ارسالی

متقاضیانی که قصد دارند برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنند، باید مدارکی مانند اسناد حقوقی، بیزینس پلن قوی و مدارک مالی را ارائه کنند. از آنجا که بسیاری از درخواست‌هایی که ریجکت می‌شوند، به علت نقص در ارائه مدارک است، وکیل شما می‌تواند برای تقویت درخواست مدارک اضافی را نیز بررسی نماید.

دکتر نجما توکلیان وکیل رسمی امور مهاجرتی کانادا با بررسی کامل پرونده مهاجرتی شما و ارائه بیزینس پلن مناسب ریسک تأخیر و ریجکتی اخذ این ویزا را به حداقل می‌رساند. کارشناسان رسمی مهاجرتی نیز با ارائه مدارک اضافه و ارائه مشاوره‌های کافی در زمان درخواست مجوز کار و ارسال درخواست اقامت دائم، به دریافت سریع‌تر ویزای استارتاپ کانادا به شما کمک خواهند کرد.

بیزینس پلن ضعیف

هدف از صدور ویزای استارتاپ کانادا، جذب کسب و کارهای خلاق و نوآورانه است. اگر بیزینس پلن شما ضعیف باشد، درخواست شما به راحتی رد می‌شود یا وقفه طولانی در صدور ویزای استارتاپ ایجاد خواهد شد.

اثبات مهارت‌های زبانی

داشتن نمره زبان انگلیسی و فرانسوی بسیار اهمیت دارد. با توجه به ضرورت داشتن حداقل نمره زبان در آزمون‌هایی مانند آیلتس، عدم کسب نمره مورد نیاز بر زمان پردازش پرونده شما تاثیرگذار است. چنانچه نمره زبان شما بالاتر باشد، شانس صدور ویزا بیشتر خواهد بود. 

عدم برخورداری از سازمان‌های حامی

اسپانسر مناسب برای دریافت ویزای استارتاپ بسیار ضروری است و یک سازمان مورد تأیید در کانادا باید از کسب و کار شما پشتیبانی کند. عدم داشتن این حمایت باعث رد یا تأخیر در درخواست شما خواهد شد.

خلاصه مطالب

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا از 18 تا 48 ماه به طول می‌انجامد. در صورت تکمیل بودن مدارک از جمله اسناد حقوقی و اثبات مدارک مبنی بر اثبات تمکن مالی و همچنین بیزینس پلان قوی ممکن است پروسه دریافت ویزا کمتر شود. متقاضیانی که طرح خلاقانه‌ای ارائه کرده‌اند، موق به اخذ این نوع ویزا در مدت زمان کوتاه‌تر و در بازه زمانی ۱۸ ماهه شده‌اند.

از این رو بسیار اهمیت دارد قبل از ارسال درخواست با وکیل مهاجرتی در ارتباط باشید تا نواقص پرونده شما برطرف شود. دکتر نجما توکلیان، وکیل رسمی امور مهاجرت کانادا با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه دریافت انواع ویزای کانادا در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای استارتاپ این کشور را برای شما دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در صفحه اصلی سامانه با کارشناسان رسمی موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان در تماس باشید و اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: